CR Pihusti remont

Common rail pihustel on erinevaid tootjaid. Meile on tuntud Bosch, Delphi, Denso ja Siemens (mis on uue nimega Continental).

Omakorda võib pihusteid jagada juhtkambri aktivaatorite järgi ehk elektromagnetiga ja piezo. Kõik need pihustid on koostatud väga täpselt ning töötavad kõrge rõhuga (rõhk 0-1800 bar sõiduautol, veoatodel kuni 2500bar).

Iga tootja pihusti on oma konstruktsioonilt erinev teisest aga pihustuse juhtimise põhimõte on kõigil sama. Pihustuse juhtimine käib läbi hüdraulilise juhtkambri mida omakorda juhitakse elektriga.

Dieselland Service teostab kõigile elektromagnetiga juhtavatele common rail pihustitele täielikult või osalist remonti.

Täielik remont tähendab hüdraulilise juhtklapi ja pihustiotsa vahetust ning peale seda kalibreeritakse pihustid stendis. Tulemuseks on tegelikult uus pihusti ning need pihustid töötavad ka auto peal õigesti. Teine võimalus on osaline remont ,mida tegelikultei saa nimetada remondiks. Võib nimetada reanimeerimiseks. Selline tegevus seisneb juhtklapi taastamises, tihendite vahetamises,pihustiotsa vahetamises.

Osaliselt remonditud pihustitele garantiid ei ole.

BOSCH Common-Rail pihusti töö

Bosch on diiseltoitesüsteemide tehnoloogiat revolutsiooniliselt uuendanud, seda eriti ühisanum-sissepritsesüsteemi (Common-Rail) näol. Otsene sissepritse tagab, et iga põlemistakti jaoks antakse täpne kogus õige survega kütust. Tulemuseks on mootori maksimaalne võimsus minimaalse kütusekulu ja madala emissioonitaseme juures.

Ühisanum-sissepritsesüsteemis (Common-Rail) hoitakse kütust kõigi silindrite jaoks ühises kütusemahutis (torus) kõrge, kuni 2700 bar rõhu juures. Elektromagnetklapi abil juhitakse hüdraulilise juhtklapi tööd, mis omakorda tagab õige kütuse koguse pritse igal koormusreziimil.

1 juhtvool , 2 kuulklapi käik , 3 rõhk ühisanumas (railis) , 4 nõela käik , 5 rõhk juhtklapis

BOSCH Common-Rail pihusti konstruktsioon