Veebipoe WWW.DIESELLAND.EE (edaspidi Veebipood) omanik on DIESELLAND SERVICE OÜ (registrikood 12238623 ), asukohaga Võru 139 , TARTU.
1. ÜLDTINGIMUSED
1.1. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning Kasutuslepingus kokkulepitust.
1.2. Poe haldajal on õigus mistahes ajal teha E-poe pakutavasse teenusesse muudatusi.
1.3. Poe haldajal on õigus ühepoolselt muuta kasutajalepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus Kliendile teatada sellest kirjalikult elektronposti teel.
1.4. Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab ostja, et ta on müügilepingu tingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid.
1.5. Müüja jätab endale õiguse loobuda müügist, kui kaubaga on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest: on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 100 € maksev Kaup on müügis 10 €-ga).
1.6. Toote infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale Teie viimast külastust uuenenud. Seoses tootjate andmekaartide puudulikkusega, võib e-poe toote infos esineda ebatäpsuseid. Antud juhul Müüja ei võta vastutust toote andmete õigsuses.
1.7. Tootepildid võivad olla illustratiivse tähendusega.
2. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
2.1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
2.2.Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
2.3. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
2.4 Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
2.5. Kõikide E-poes olevad toodete baashinnad on arvestatud eurodes.
2.6. Poe haldajal on õigus igal ajal muuta kuvatavaid hindu.
2.7. Kui Poe haldaja on E-poes muutnud hindu peale kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis tarnitakse Kliendile vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
2.8. Kliendi antud varuosakoodide alusel tellitud kaupa tagasi ei osteta ega ringi ei vahetata juhul kui pole kokkelepitud teisiti.
3. TELLIMUSE VORMISTAMINE
3.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis (3.1). Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank, Citadele, Pocopay) kaudu või muu makselahenduse abil nt (PayPal). Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
3.2. Kaup toimetatakse ostja poolt valitud tarneviisiga (Omniva) ja tellimuses sisestatud tarneaadressile. Tarne teostamise kohta teavitatakse ostjat tellimuse vormistamisel märgitud e-posti/telefoni vahendusel.
3.3. Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Müüja ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
3.4 Dieselland Service OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Teie ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
4. KOHALETOIMETAMINE
Kauba saatmise info Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti ja teised Euroopa riigid vastavalt kokkuleppele ja pakutavale hinnakirjale.
4.1.2 Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist, aga reeglina tarnime kauba 1-2 tööpäeva jooksul sõltuvalt kas kaup on meie laos olemas või tuleb eelnevalt mujalt tellida. Lisaks sõltub kaubatarne transpordi liigist ja võimalustest, samuti sõltuvalt kas tellimused tehakse tööpäevadel või nädalavahetusel.
4.1.3 Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine 1-7 kalendripäevajooksul
4.1.4 Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 7-21 kalendripäevajooksul (tehase tellimused või tooted mis vajavad eelnevalt valmistamist tootja tehases).
4.1.5 Vastavalt teenusepakkujale lisandub kauba hinnale transpordikulu, mis sõltub kauba kaalust ja mõõtudest.
4.1.6 Pakiautomaatidesse saadame kauba hinnaga vastavalt pakiautomaadi hinnakirjale juhul kui pole kokkulepitud või märgitud teisiti. Pakiautomaati mittemahtuva kauba tarnime kulleriga ja vastavalt hinnakirjale juhul kui pole kokkulepitud või märgitud teisiti.
4.1.7 Kauplusesse Võru 139, Tartu tellitud kaubale ise järgi tulles transpordi kulu ei lisandu !
4.1.8 Veebikeskkonnas tehtud tellimuste eest tasutakse 100% ettemaksuna. Juhul kui Klient on tellinud arve, või vormistanud tellimuse juriidilise isikuna (ärikliendina), saadetakse arve kliendile eraldi soovitud e-mailile.
5. KAUBA TAGASTAMINE
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
5.1 Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
5.2 Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus vabas vormis ning saata see e-posti aadressile service@dieselland.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Avalduses tuleb märkida tagastamise põhjus, tootekood, kogus, arve/kviitungi nr ja muu informatsioon mis on tagastuse tegemiseks vajalik. Küsimused service@diselland või tel +372 7343 878
5.3 Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
5.4 Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
6. Pretensiooni esitamise õigus
6.1. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. ellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile service@dieselland.ee või helistada telefonil.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
7. Otseturundus ja isikuandmete töötlemine
7.1. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
7.2. Kui ostja on andnud Kliendilepingu sõlmimisel või muul viisil nõusoleku andmete turunduslikuks kasutamiseks, kasutab müüja neid andmeid privaatsuspoliitika fikseeritud tingimustel ja eesmärgil sh. ka ostjale teenuste ja kaupade personaalsete otseturundus-, kampaania- ja sooduspakkumiste edastamiseks elektroonilisel teel (nt e-posti või SMS´iga ).
7.3. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
8. Vaidluste lahendamine
8.1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile service@disellland.ee või helistada telefonil.
8.2. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.