Diagnostika
Mootori juhtimine:
G70- õhukoguse mõõtja (õhukoguse lugeja), G28- mootori pöörete andur, G40- nukkvõlli pöörete andur, G79- gaasipedaali andur (sisaldab F8- kikdown lüliti ja F60- tühipöörete lüliti), G62- jahutusvedeliku temperatuuri andur, G71- ja G72 – sisselaske kollektori rõhu-ja temperatuuri andur (turbo rõhu andur) , F- siduripedaali lülitus andur (F36), F47- piduripedaali andur, G81- kütuse temperatuuri andur, F96- altimeter (kõrguse mõõtja merepinnast ehk välisõhu rõhk), J284- mootori juhtplokk, G104- ABS jutplokk, J217- automaatkasti juhtplokk, J52- ja Q6- eelsüüteküünlad ja juhtplokk, N240-N244 pumppihustite elektromagnetklapid, K29- eelsoojenduse kontrollamp, N18- EGR juhtklapp, N75- turbo juhtklapp, N239- sisselaskekollektori sulguri juhtklapp, J445- jahutuspumba relee, V166- lisajahutuspump. Juhtplokid jagavad omavahel infot CAN liini kaudu.
![Mootori-juhtimise-põhimõte1](https://dieselland.ee/wp-content/uploads/2022/06/Mootori-juhtimise-põhimõte1.png)
![2560px-Denso_logo.svg](https://dieselland.ee/wp-content/uploads/2022/06/2560px-Denso_logo.svg-400x80.png)
![Siemens-Logo](https://dieselland.ee/wp-content/uploads/2022/06/Siemens-Logo-400x133.png)
![bosch-eh3i4e45px](https://dieselland.ee/wp-content/uploads/2022/06/bosch-eh3i4e45px-400x164.png)
![delphi-.eps-logo-vector](https://dieselland.ee/wp-content/uploads/2022/06/delphi-.eps-logo-vector-300x300.png)